sobota 5. októbra 2013

O (ne)vyhováraní.

Ach, ach. Minulý týždeň mi začala škola a s ňou aj nedostatok času a tiež energie. Tento blog som si za tých pár mesiacov jeho existencie ozaj obľúbila. Preto ma teraz štve, že sa mu nemôžem toľko venovať. Mám o čom písať, nemám však kedy a nemám na to silu. Keď na jednej zastávke premrznem pol hodiny a na druhej takisto, jediné na čo sa zmôžem keď konečne prídem domov je zababušiť sa v posteli s teplým čajom a búvať. A to ešte ani nie je zima. Po roku som si na takéto cestovanie zvykla, zdá sa však, že štyri mesiace prázdnin urobili svoje. Zostáva len dúfať, že sa môj organizmus opäť adaptuje. Nechcem totiž, aby sa tento blog zvrhol na ufrfľaný denník, pretože to prvoplánovo tak myslené ani nebolo. Chcem, aby dal niečo každému návštevníkovi, aby bol oázou myšlienok, postrehov a ešte fotiek.

K tomu čo momentálne robím. Žijem krásou, povedala by som. Jednak čítam Michelangelov denník, kde sa spája literárne umenie s výtvarným a jednak výletujem po našom Slovensku. A že ho máme fakt pekné! Dnes aspoň zopár fotiek spred asi mesiaca z výletu prerušeného búrkou.

Áno a dnes sa chystám na Bielu noc. Košičania, idete?

2 komentáre:

  1. V poslednom čase to mám podobne, nič nestíham a potom sa mi nič nechce... Ale tiež dúfam, že sa adaptujem a nájdem si čas :)

    OdpovedaťOdstrániť

Every comment makes my day!