štvrtok 19. decembra 2013

O mojom advente.

Vyčerpaná vyjdem z miestnosti. Predpredposledná písomka pred Vianocami absolvovaná. Pocity žiadne. Behám po celej škole a pozerám kam by som si sadla. V žalúdku mi už začína škvŕkať. Na raňajky som mala len croissant a je už jedenásť. Konečne nájdem miesto na sedenie. Rýchlo sa najem a šup-šup opakovať si na ďalšiu písomku, ktorá ma čaká asi o hodinu. Uvedomujem si, že ma začína bolieť hlava. Vyberám knihu, musím sa odreagovať. Chodia okolo mňa ľudia, ktorí odchádzajú a želajú si pekné sviatky. Ja nemám ešte ani poriadne kúpené darčeky, momentálne riešim len školu a o vianočnej nálade ani nechyrujem. Prečítam si o väzení v Benátkach v 18. storočí a s pocitom, že predsa neide o nič odchádzam na druhú dnešnú písomku. Po písomke zisťujem, že som niekde stratila šál, veď prečo by nie. Dnes som pochodila celú školu, môže byť hocikde, no tú trasu sa mi už absolvovať nechce, a tak sa spolieham na vrátnicu a šatňu. Sú tri hodiny, konečne úspešne so šálom odchádzam zo školy. V druhom meste ešte pobehám obchody v snahe dokúpiť nejaké darčeky. Nevľúdne predavačky, boľavé nohy, v žalúdku aspoň ten langoš z trhov keď som už neobedovala. Je sedem hodín. Prídem domov, oblečená vojdem až do izby, strasiem zo seba všetky tie veci a ľahnem si do postele. Spím až do rána. Nevadí, že zajtra mám ešte posledný zápočet. Nevládzem.

Tak to bol v skratke môj včerajší deň. O tom, že sa posledné dva týždňe len učím a vonku som snáď za posledné dva mesiace bola len dvakrát (koncert a trhy s kamarátmi) vám ani nehovorím. Dnes na obed sa mi už však oficiálne začali prázdniny! Už ma čakajú len samé príjemné veci - leňošenie, pohoda s mojou láskou a kamarátmi, vianočný koncert (áno, 20 rokov som na koncerte nebola, teraz v priebehu dvoch týždňov idem už na druhý), upratovanie (čítate dobre, po tom nasávaní informácií je manuálna práca raj!), zdobenie stromčeka, balenie darčekov, prechádzky a fotenie zimy a knihy(!!!)

P.S: písomka dopadla úspešne :)

Pár fotiek ešte z konca októbra.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Every comment makes my day!