sobota 10. mája 2014

O prekvapkách.

Ako mi znie v poslednom čase život? Všelijako. Raz mi hrá hudbu môjmu uchu srdcu najbližšiu, inokedy mi pustí nejaký metal. Raz sú to prúdy čírej priezračnej vody, po ktorej hladine sa kĺžem bezpečne a je mi to príjemné, inokedy narážam na kaskády nesplnených očakávaní a trpkého sklamania. Taký ale život býva. A najlepšie na ňom je tá nádej, viera v lepší zajtrajšok - že aj zajtra slnko zasvieti a rozozvučí aj tie hlboko zapustené korienky.

Vrámci tohto sa dejú v mojom živote konkrétne veci. V jeden deň sa dozviem, že som neuspela v prekladateľskej súťaži, no ten druhý ma poteší Ačkom zo skúšky. Doteraz ma vlastne potešili až štyri, za čo som nesmierne vďačná. Pesimista vo mne by povedal, že mimoškolské aktivity sú dôležitejšie ako nejaké známky, optimista mi však hovorí, že stav zlé prekvapenia versus dobré prekvapenia je aj tak 1:4. A ešte stále mám predsa aspoň jeden pokus o tú súťaž na budúci rok.

Spomínané slnko dnes svieti. A aby som slnečné sobotné ráno spríjemnila ja vám, mám pre vás také krátke video. Alebo keď má človek písať seminárku, zrazu sa v ňom nakopí toľko kreativity! 
Inak keď už som spomenula prekvapenia, mám pre vás rovno dve. Toto video je prvé, onedlho sa tu objaví aj druhé, iné prekvapenie :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Every comment makes my day!