nedeľa 28. decembra 2014

O Vianociach, prekvapivo.

Využijem čas kedy ešte nemajú všetci Vianoc plné zuby a ukážem vám (nielen) fotky z večernej prechádzky na 2. sviatok vianočný. Keď som 25. decembra videla konštatovanie niektorých ľudí: "Tak a máme po Vianociach", myslela som, že ma porazí. Vianoce predsa nie sú len Štedrá večera. Ale, popravde, ani sa nečudujem, že to tak niekto berie. Obchodníci majú Vianoce najmenej od polovice októbra, takže chápem, že keď konečne prídu, majú ich už plné zuby. Kresťanom sa však 25. decembrom tieto sviatky len začínajú. Inak, vždy ma zaujímalo, čo vlastne na Vianociach neveriaci ľudia oslavujú...

Cieľom prechádzky bolo nafotiť vianočnú výzdobu v dedine. Mrzli ruky a medzi každou fotkou som jednu dala priateľovi zohriať do vrecka. Stretli sme aj mačku, ktorá sa potom, čo som ju rozohriala, mala aj chuť sa hrať. Nakoniec sme sa zastavili aj na cintoríne.

Ja by som sa mala pomaly začať baliť, vôbec však nie som zvyknutá cestovať na Vianoce. A keďže sa už nestihnem ozvať, chcem vám všetkým do nového roka zo srdca  popriať veľa šťastia!


Toto nie je žiaden fotošop. Ak by ste chceli mať podobnú fotku, návod je veľmi jednoduchý. Budete k tomu potrebovať len obyčajný papier a fotoaparát s manuálnym zaostrovaním. Na papieri si vystrihnete ľubovoľný tvar (ja som mala srdce a hviezdu) akejkoľvek veľkosti (ale tak aby sa vám to do objektívu vošlo), priložíte pred objektív, rozostríte na maximum a stlačíte spúšť. Tadá.

 

Tu je ukážka, ako to vyzerá obyčajne, s menším a väčším rozostrením.



Ja s mojimi nešikovnými rukami som sa rozhodla rodine podarovať vlastnoručne vyrobené darčeky. Myslím, že na prvýkrát to nie je až také zlé.

5 komentárov:

  1. suhlasim s komentarom vyssie naozaj krasne fotky!

    Zelam krasne sviatky a pozyvam na vianocnu giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/12/stastne-vesele-vianoce.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. že aký užasný cover! vetička ako vyšitá :) požičiam si ju s tvojím dovolením

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tie fotografie sú neskutočne čarovné! Najmä svetielka;)

    OdpovedaťOdstrániť

Every comment makes my day!