piatok 20. novembra 2015

O spokojnosti.

Už som aj zabudla ako pozadu som s fotkami. Zdá sa, že tu budú teraz pribúdať retrospektívne. Tieto napríklad predchádzali tým, ktoré tu boli naposledy. Pamätám sa na ten deň presne - štvrtok večer, vykašľala som sa na poslednú prednášku, na ktorú by som musela čakať 2 hodiny, pretože som mala všetkého dosť a potrebovala som sa vyspať. Namiesto toho som však doma vyšla s foťákom von. To, že ešte bolo vidno, bolo predsa treba využiť. A spravilo mi to oveľa lepšie ako spánok. Toho sa mi potom koniec koncov opäť veľa nedostalo, lebo som sa večer balila na cestu do Brna. Ľahla som si o 2 a vstávala o 4. Nehovoriac o tom, že som po návrate domov išla ešte týždeň v jednom kuse škola - práca. Neprekáža mi to však. Práve naopak, som akási spokojnejšia, lebo tak nemám čas rozmýšľať nad zlými vecami, ako mám vo zvyku a každú voľnú chvíľu si vážim. Tak ako aj túto, ktorú môžete vidieť na fotkách.

1 komentár:

  1. Krasne. Vsetky. Do poslednej :) Vzdy si pri nich tak oddychnem... :) Ja som mala hrozne stresovy mesiac v robote a po nej som uz ani nezapinala comp, ani instagram, nic. Teraz sa to zvolnilo a normalne pozitok pozriet si fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť

Every comment makes my day!