pondelok 9. januára 2017

O januárovej prechádzke.

Dnes som to už doma nemohla vydržať, preto som si povedala, že musím aspoň na chvíľu vypadnúť na čerstvý vzduch (spojenie čerstvý vzduch v týchto dňoch nadobúda úplne nové rozmery). Veď vonku bolo len mínus šesť a keď som si počkala, kým trochu ustal vietor rýchlosti 35 metrov za sekundu, na tú hodinku sa to dalo vydržať. A tak som sa popoludní, čo v zime znamená pred zotmením, aj s Hugom vybrala na krátku prechádzku na známe miesta za domom. On si to to užil a ja... no povedzme, že som zas šťastne doma.


3 komentáre:

  1. Jeeej krasne to tam mas :) A posledna veta ma rozosmiala! :))) Len nabuduce by som si prosila vidiet aj fesaka Huga :) (haf haf) :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hugo je v predchádzajúcom príspevku, aj v pár ďalších :) Ale jeho zachytiť, to je umenie :D

      Odstrániť
  2. Pekné fotky :) Prechádzky aj keď len krátke a v blbom počasí nie sú nikdy zlé.

    dazzlera.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

Every comment makes my day!