piatok 23. augusta 2013

O najkrajšej dovolenke.

Doma som už viac ako týždeň, no k napísaniu článku sa dostávam až teraz. Uplynulý týždeň som mala čo robiť. Po prvé som niekoľko dní strávila upravovaním a triedením 1500 fotiek, ktoré som si z nádherného Talianska priniesla. Tou druhou náplňou uplynulých dní boli moje narodeniny, oslava a jej prípravy.

Taliansko je očarujúce, kúzelné, rozprávkové. Ani len najmenej neľutujem, že som ho vymenila za Paríž. Zažili ste už niekedy ten pocit, že práve teraz prežívate svoj sen? Ja v Benátkach počas sprchy, ha ha. Matne mi to začínalo dochádzať už počas cesty z Bergama do Milána, no vtedy som tomu ešte neverila. Prežívať svoj sen je ako sen. Sladký ako belgická čokoláda, príjemný ako objatie vášho najmilovanejšieho. K fotkám sa dostanem neskôr, dnes len malá ochutnávka.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Every comment makes my day!