štvrtok 13. júna 2013

O tom, ako som to pochopila.

Tak nejak som to v marci 2013 pochopila. O čom to tu celé je. Keď to príde, určite to spoznáte. Pravda. Viem, je trúfalé povedať to. Možno ju ešte nepoznám celú. Možno je ako skladačka a nemám ešte každý jeden kúsok, no to je už len otázkou času, lebo už mám v hlave predstavu obrázka. A možno slony hrajú vo voľnom čase futbal.

Bol to mrazivý pocit. Chvíľu trvalo kým som sa s tým zmierila a prijala to. No poviem vám, bol to teda oslobodzujúci pocit! Na svet sa pozerám už trochu inak. Inak sa aj správam. A možno aj nie. Koho to trápi keď si občas kúpim komerčné čipsy v komerčnom obchode s úmyslami propagovanými komerciou. A čo je to vlastne politika? Je to veda, je to činnosť? Pre mňa je to výmysel. Milujem bodky. A stále viac a viac.

Medzi predkami som musela mať nejakého umelca. Alebo aspoň filozofa. To čo pochopili dávali len na papier, zatiaľčo tí prví menovaní to aj zašifrovali, aby na to po nich prichádzajúci mohli prísť sami. Pravda. Jedno slovo a obsahuje tak veľa.

A tak nejak som s začala opäť učiť písať písaným písmom. Bodky s ním vyzerajú elegantnejšie. Kiežby ste to mohli vidieť. Cítim sa ako prváčik. Prváčik, ktorý to už pochopil.


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Every comment makes my day!